úterý 4. srpna 2009

Rock and Road!

Tak už sme zpět z lezeckého tripu po Německu,Rakousku a Švýcarsku.
Zatím jen pár fotek pro motivaci :)
Nějaký články snad postupně budou tu nebo i na EC sajtně.

Pohled z Mayrhofenu na čerstvě napadaný sníh na okolních kopcích.

Bouldering v 2000 metrech-Berliner Hutte.Prostě Amerika!
Voralpsee-švýcarský Panťák,ale mnohem lepší!

Ratikon.
Zillertal-Two Hot Seconds 7B.

Burs.Vpravo Burser Platte,kde vede Kammerlanderova moralovka Prinzip Hochnnung 10/10+ Závody Blocbattle v Mayrhofenu měli i jednoho českého účastníka J.M. :-)

8 komentářů:

Houba řekl(a)...

No konečně :o) Pěkné!
Na namlsání to stačilo a kdyby ti nějaké povídání zbylo i pro CAO News, zlobit se nebudu :o))

Houba řekl(a)...

Jo a díky za reprezentaci klubu na 24 hodinovce v Tisé i když to asi mohlo být lepší. Jenže já můžu akorát držet ústa, když jsme se na to s Pavoukem vybodli..

Anonymní řekl(a)...

No,na 24H jsem lezl s devítiletým klukem(Tomáš Cetel),který prakticky neleze a to co předved je samo o sobě výkon,proto toho nebylo více.
jojo,do CAO bych mohl něco napsat,rád ho čtu a nerad aby dopadlo špatně,viz nějaké zvěsti??
čao,č.

Houba řekl(a)...

No tak to je jiná a ještě k tomu máš bod za výchovu lezeckého dorostu!

Jo a také musíme navštívit ty Ádovo bunkry. Už jsem z toho průvodce natěšenej, jak blázen! Co předběžně víkend 21.-23.8.??

Anonymní řekl(a)...

Bunkry-uvidíme jak co bude,ale rozhodně tam chci! ještě se ozvu.
škoda,že mi dnes nevyjde Kocanda :-(
a článek už mám v hlavě,až budu večer doma tak to sepíšu.
č.

Houba řekl(a)...

Tak už známe onoho jediného českého závodníka :o)

Anonymní řekl(a)...

Já do toho nešel.Hlavně mi bylo líto těch 20Eeček za startovný,za to popolezení na stěně-škoda jich a taky ten stres a tak,vždyť víme...:-)
č.

Anonymní řekl(a)...

Hezký článek...Krásně si to tam posílal co sem koukal :) Kdy zabouldříme?ozvy se mi na maila..Standa F.