úterý 15. září 2009

Víkend 12-13.září

SOBOTA:
Se Standou Feiglem jsme vyjeli do Bahratalu.lezli sme v sektorech First a Fuck.


Nejprve na rozlez starý rest-6C,trochu morpfo,něco pro dlouhány,mě zase nepustil :o)Standa(foto)asi třetím pokusem.


Standa v morpfo 6C


Potom zkoušíme vedlejší 7A(Schwarze Kanal).Mě v prvním pokusu,při dynamu do bočáčku loupne v rameni a vím že dnes je to už v prdeli.Standa to po pár pokusech dává.


Parádní lištová věcička-Fuck 7B+.Určitě se na ní brzy vrátíme.Moc nechybělo.


Standa v Fuck.


Já v bouldru Fuck.


Standa a jeho pes.Další parádní boulder-Kleistyr direkt 7B.


Já v Kleistyru Direkt 7B


Nakonec trochu vyšší boulder-Mutter.Varianta ze sedu(7A) nám nešla,tak aspoň ze stoje 6C+

NEDĚLE:
Na neděli sme byli dohodlí jet do Českého ráje.No sešlo ztoho.Tak sem se vydal na Hejdu,neboli Blíževedelský les.Mezi Uštěkem a Blíževedly.Písek je tu většinou dost sypavý,ale přeci jen se něco dá:)


Jeden z nejhezčích bouldrů tu,i pevnej-Los Chichitos 6C+

Můj příští projekt-Spadlý kámem,má i dost pevnej písek.Mohlo by tu vzniknout něco zajímavého.
No a v pondělí po práci,jsme se Zdendou zajeli na Kykamu.Bylo docela vlhko,ale v převise se dalo.Vylezli sme jen Tichou hrůzu VIIIc a jeli domů.

Zdeněk slaňuje z Tiché hrůzy VIIIc.

Žádné komentáře: